Saknar minnerna med <3

Jag förlorade en vän som betyde mkt för mig och jag vill bara att du ska se det här .

Kommer du ihår den tiden när vi alltid var med varandra .det var typ du och jag med världen♥
Men den tiden är över och jag vet att jag är en dum idiot<3
jag vet att jag har flera kompisar och dom är jätte snälla och dom betyder också jätte mkt meen jag vill inte förlora vänner jag vill ha jätte många vänner och nu har jag en mindre :(
Meen man får väl gå vidare och glöma saker men jag vet att det här inte var någon jätte lång text och jag veet att den kanske inte kommer att hjälpa meen den hjälpte mig att må bättre men kanske inte dig :( så en vän mindre meen jag har ju mina andra jätte bra kompisar


Puss heej <3

besök gärna hennes blogg  ......


Kommentarer
Postat av: Jojo

Vem har du fölorat man kan inte komma in på bloggen:(<33

2009-11-08 @ 19:58:34
Postat av: felicia sameland

vem?? jag vill se bloggen.

2009-11-08 @ 20:10:21
Postat av: Wilma.N

Hej Emma och sofie!

fin bild på dig Emma saknar dig jag har den där bilden på datan jag fick den en gång på msn

kramkram

2009-11-13 @ 16:25:25



Du heter ?
Kom ihåg mig?

E-postadress-Msn ? (Bara vi som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0